3 min read

En A/B test der øgede sign-up konverteringsraten med 63%

Lær hvordan en sløret baggrund kan øge din sign-up konverteringsrate med 63%.

👋 Hej, jeg hedder Thomas og velkommen til mit newsletter 🤩 Her skriver jeg om at bygge, vækste og skalere danske SaaS startups 🌱 ... og det er 100% gratis 😉

PS: Denne artikel er inspireret af en diskussion og et delt eksperiment fra et medlem af Moxii Lab - et membership & community for early-stage SaaS founders, hvor vi sammen eksperimenterer, lærer, vækster og hjælper hinanden med at lykkes

Du kan stadig nå at joine til halv pris indtil landingssiden går live om et par uger. Besvar denne email eller læs mere her, så sender jeg et link.


Normalt skriver jeg lange, dybdegående artikler. Men den her gang er jeg faldet over et eksperiment, der er så simpelt og gentagne gange har vist, at det kan øge din sign-up konverteringsraten ret markant.

Senest har det øget Herodesks sign-up konverteringsrate med 63%:

Kan du se hemmeligheden? Et sløret screenshot af din platform som baggrund på din sign-up side.

Wait what, really!? Jep, og lad mig vise dig hele eksperiment.

Artiklen tager udgangspunkt i et eksperiment delt i Moxii Lab, hvor medlem Anders Eiler fra Herodesk gavmildt delte sine resultater og læringer.

Som sædvanligt fokuserer jeg ikke på alt det teoretiske, fisefornemme definitioner eller perfektion, men derimod hvad jeg i praksis har erfaret fungerer i en B2B SaaS kontekst.

Hvis du ellers er klar, så snup en kop kaffe og lad os dykke ned i det ☕️

Enjoy! 😎

Indholdsfortegnelse:

  • Inspiration til A/B testen
  • A/B testen der øgede sign-up konverteringsraten med 63%
  • Sådan øger du din sign-up konverteringsrate

Denne artikel er kun for medlemmer